Public Pixels

Je bent nu hier:

Merken

Bereik je doelgroep

Mensen kijken steeds meer naar het bedrijf achter het product. Omdat producten (tot op zekere hoogte) vergelijkbaar zijn met elkaar, maakt men de keuze op basis van het merk. Je merkidentiteit bepaalt hoe jouw bedrijf overkomt op je doelgroep en bestaat uit onderdelen als een logo en huisstijl.

Om betrouwbaar over te komen, wil je consistent zijn in je merkuitingen. Een rode draad in al je uitingen zorgt voor een begrijpelijk verhaal: een sterk logo en aansluitende visuele stijl zijn hiervoor essentieel.

De vorm van jouw merk

Wij verdiepen ons eerst samen in jouw bedrijf, de branche waarin je actief bent en de doelgroep die je aan wil spreken. Hierna maken wij een analyse van de concurrentie en onderzoeken we de trends in jouw branche. Op basis hiervan bepalen we hoe we jouw merk het beste vorm kunnen geven.

Gebaseerd op dit onderzoek en op jouw visie ontwikkelen wij een onderscheidende merkidentiteit. Tijdens het ontwerpen van de onderdelen van jouw merkidentiteit, zoals een logo en huisstijl, hebben we geregeld contact om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met het resultaat.

Interesse?

Bel dan even met Johan op +31 6 51 95 24 61 of neem op een andere manier contact op.